onsdag 18. november 2009

Er så spent!!

I går var vi til fotografen med den mellomste!! Gleder meg så til å se resultatet. Han var så blid og gjorde seg så til, så jeg tror det ble noen flotte bilder.
Etterpå fikk jeg tid til en liten runde i min favoritt butikk: Fru Dahl!!!
Bare elsker den butikken, kunne nok ha gått inne der i flere timer... Fant noen julegaver, men MÅ tilbake;o)Fant de nydligste diamantknotter!!!
Er heldigvis snart ferdig med julegavene, blir godt å få det unnagjort.
Må legge ved et bilde av noen gaver som allerede er innpakket. Til- og fra lappene har jeg laget selv.. Storkoser meg med sånt arbeid:o)

3 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har. Jeg har ikke skrevet på kassen selv.. den er kjøpt og lurer jammen på om jeg reagerer på sviblene jeg også.. Klør sånn over alt...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du er spent på det ja!! er så gøy å være hos fotografen, Lurer på hvordan i alle dager de klarer å ta så flotte bilder av de små.. Jeg har nemlig brukt 4 dager på å prøve å ta julekort, men nå gir jeg offisielt opp:P Ikke lett å fange blinkskudd av en på 18 mnåneder hvertfall;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Takk for det! Ja, du skal ikke se vekk fra at du kanskje reagerer.... Jeg likte kassen! Ikke typisk jul, på en måte....
    Jeg prøvde selv å ta noen bilder til julekort,min mellomste er 20 mnd, å det var ikke helt enkelt! Så jeg måtte bare ta i bruk noen andre bilder....
    Jeg har bestilt mine julekort fra optimalprint.com. Har bestilt derfra tidligere å er kjempe fornøyd med dem!!!
    Venter julekortene i posten om noen dager:o)

    SvarSlett