fredag 13. november 2009

Inspirert...



Jeg blir så inspirert av alle bloggene jeg er innom... Så nå tror jeg at jeg må å handle litt maling:o) Ha funnet noen ting jeg vil male...
Så skal jeg på knottejakt senere idag. Ha nemlig funnet ut at det hadde blitt utrolig fint med "diamant"knotter på den svart skjenken jeg malte for to år siden.
Sitter også har å leter etter bildene fra oppussingen av huset.... Ikke helt enkelt når man har bildene på to forskjellige maskiner + ekstern harddisk!!!!
Når jeg finner det jeg leter etter, skal jeg legge ut bilder her:o)

Ha en flott dag!!!

3 kommentarer:

  1. Så artig blogg! Visste ikke at du også hadde blogg - gøy! Og trivelig at du vil være med på min giveaway!

    Ha ei fin fin helg sammen med dine kjære!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Det er dyrt å blogge. Man blir så inspirert til å gjøre ting, og til å kjøpe ting. ;P

    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Ja, man finner jo så mye flott i bloggene rundt omring:o) Mange fine linker til gode nettbutikker.....

    SvarSlett